Results 1 to 9 of 9

Thread: Graskarp?

  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Pretoria
    Posts
    17

    Default Graskarp?

    Ek het dinsdag hierdie snaakse karp gevang naby parys. Ek dink dis `n graskarp? Die hoek het hom aan die buitekant van die lip gehaak so dit lyk of hy die shrimp patroon probeer eet het? Sover ek weet eet graskarpe net alge en gras? Anyway hy het m%#se hard baklei

  2. #2
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Stellenberg / Western Cape
    Posts
    252

    Default

    Dit lyk soos 'n graskarp ja. En 'n mooie ook nog daarby. Wel gedaan
    André

    Fly fishing noob

    It is curious - curious that physical courage should be so common in the world, and moral courage so rare ~ Mark Twain

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Florida, Gauteng
    Posts
    393

    Default

    Awesome fish dude!!!!
    ..there we were..5 against 100.. ..Man did we F@k those 5 up..!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cape Town
    Posts
    9,050

    Default

    Yip, alhoewel hulle normaal weg net water plante eet, snack hulle aan ander organismes.
    Mooi vis.
    Korrie Broos

    Don't go knocking on Death's door, ring the bell and run like hell. He hates it. (anon)
    Nymphing, adds depth to your fly fishing.
    Nymphing, is fly fishing in another dimension

  5. #5
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Pretoria
    Posts
    17

    Default

    Korrie ek lees nou wat jy skryf oor hoe sleg die karpe vir die rivier is> Ek vang al 12jaar by ons plaas vis en nou vir die eerste keer sien ek so karp. ek moes hom eerder nie vrygelaat het nie

  6. #6
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Cape Town
    Posts
    9,050

    Default

    Ernst
    Eerder nie.
    Alhoewel gras karp, 'n "worhty opponent" is, soos hulle se.
    Oor die algemeen moeilik om te vang, en BAIE sterk en vinnig.
    Natuur bewaring het so ruk terug gese, hulle is bewus van die "probleem" en hulle kyk na moontlike "oplossings.
    Op hierdie stadium, is ek nie seker wat die moontlike oplossings is nie.
    Met letterlike duisende van die klein gras karpe in seker gebiede, is dit 'n ekologiese ramp, wat besig is om plaas te vind.
    Die kompetisie vir kos met die SM en Muddies, is astromomies, en kan net rampspoedige gevolge he vir die bevolkings van SM en Moddervisse.
    Korrie Broos

    Don't go knocking on Death's door, ring the bell and run like hell. He hates it. (anon)
    Nymphing, adds depth to your fly fishing.
    Nymphing, is fly fishing in another dimension

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Stellenberg / Western Cape
    Posts
    252

    Default

    Interessant wat jy nou noem Korrie.

    In Amerika het hulle alreeds 'n ekologiese ramp agv die graskarp en in besonder die silwer karp. Hulle het op een stadium op DSTV 'n hele episode gehad oor die indringer vis en die skade wat dit aanrig. En maak nie saak hoeveel van die goed gevang word nie, hulle getalle verminder net nie vinnig genoeg nie.
    André

    Fly fishing noob

    It is curious - curious that physical courage should be so common in the world, and moral courage so rare ~ Mark Twain

  8. #8
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Pretoria Gangsters Paradise
    Posts
    5,453

    Default

    Well gedaan Ernst, dis 'n lekker bul daai, hy moes jou nogal getrek het.

    Ek kan glo dat dit 'n garnaal ge eet het, as jy in ag neem die garnale maak nes in en om die plante, so hulle is virseker op die 'per toeval' menu.
    "Hierdie drol het baie vlieë" - Ago 2014.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Pretoria
    Posts
    17

    Default

    Scythe dis eintlik nogal snaaks gewees ek het in die stroom staan en vang vir geles en toe laatmiddag sien ek hulle begin op die oppervlak eet. Ek gooi my lyn met die shrimpie in diep stil water in en los dit terwyl ek `n droe vlieg aan `n ander lyn sit toe hoor ek net hoe skree die katrol. Dit was soos papgooi met `n vliegstok!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •