Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 31 to 38 of 38

Thread: Scott F2 Fibreglass rods

Quote Originally Posted by smallstreams.co.za View Post
    Geen idee - ek hoop hier iewers in die middel van die jaar, as die sneeu hier te dik raak dan sal ons opgaan daar waar dit nog warm is!!
    Kom dan maar eerder einde Augustus of vroeg in September. Julie sal ons nog daar vis kry, maar dans daai water eina koud.

2. Default

Quote Originally Posted by E.T. View Post
    Kom dan maar eerder einde Augustus of vroeg in September. Julie sal ons nog daar vis kry, maar dans daai water eina koud.
    Ek is gewoond aan koue water mos September doen ons paar groot browns iewers in die buiteland ....
    Mario Geldenhuys
    Smallstream fanatic, plus I do some other things that I can't tell you about

"All the tips or magical insights in the world can't replace devotion, dedication, commitment, and gumption - and there is not secret in that" - Glenn Brackett

Ek is gewoond aan koue water mos September doen ons paar groot browns iewers in die buiteland ....
    Waneer kry ek ook bietjie 'n uitnodiging vir een van daai trippies?
    September is so ver oop op my kalender

4. Default

Quote Originally Posted by E.T. View Post
    Waneer kry ek ook bietjie 'n uitnodiging vir een van daai trippies?
    September is so ver oop op my kalender
    Die keer hang dit nie van my af nie ... ek sal jou naam in die hoed gooi vir die organisers
    Mario Geldenhuys

"All the tips or magical insights in the world can't replace devotion, dedication, commitment, and gumption - and there is not secret in that" - Glenn Brackett

Thx for all the advise. How strong are glass rods. I'm not hard on rods (have had my 2 and 3 wt for ages), but it is however a big investment if the glass rods are too delicate for river work in the wonky currents of the Cape streams

6. Default

Quote Originally Posted by Jean Bence View Post
    Thx for all the advise. How strong are glass rods. I'm not hard on rods (have had my 2 and 3 wt for ages), but it is however a big investment if the glass rods are too delicate for river work in the wonky currents of the Cape streams
    Plenty strong, just a tad heavier than graphite.
    Mario Geldenhuys

Mario kom saam met my Kanada toe, dan doen ons daai goues
    Fishing is just my thing. I don't know what it is but it seems that i just can't get enough of it.

8. Default

Quote Originally Posted by wernerm View Post
    Mario kom saam met my Kanada toe, dan doen ons daai goues
    Daar is so ietsie opgeline die jaar al - maar as jy my sponsor wie is ek nou om nee dankie te loop sÍ ....
    Mario Geldenhuys

Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Bookmarks