Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 25 of 25

Thread: Egg flies

1. Default

Quote Originally Posted by The Beast Tamer View Post
    Dankie vir daai ek gaan gou my brunch kots!
    Dink aan dit as mini fried trout man
    Mario Geldenhuys
    Smallstream fanatic, plus I do some other things that I can't tell you about

"All the tips or magical insights in the world can't replace devotion, dedication, commitment, and gumption - and there is not secret in that" - Glenn Brackett

hehe ok.
    Gerrit Viljoen

Quote Originally Posted by smallstreams.co.za View Post
    So the past 2 winters I have been skunked because of the absence of a serviceable egg pattern in my flybox while out on our trout stillwaters. I would greatly appreciate some inputs on which egg patterns have worked well for you, materials used to tie them, and how you'd fish them. Much appreciated!
    Ek is weg vir 'n ruk en dan kom ek terug en sien iets soos die! Nooit gedink ek sal dit in hierdie leeftyd sien nie, Mario met egg paterns op 'n stilwater??? Die wederkoms moet naby wees!

Quote Originally Posted by chrisvd View Post
    , Mario met egg paterns op 'n stilwater??? Die wederkoms moet naby wees!
    Die ou tannie by die kerk se^ ook die einde is naby.
    Maar ek glo haar nie.
    Op 31 Desember 1999 sou ons ook ons alie gesien het.
    Korrie Broos

Don't go knocking on Death's door, ring the bell and run like hell. He hates it. (anon)
    Nymphing, adds depth to your fly fishing.
    Nymphing, is fly fishing in another dimension

5. Default

Quote Originally Posted by chrisvd View Post
    Ek is weg vir 'n ruk en dan kom ek terug en sien iets soos die! Nooit gedink ek sal dit in hierdie leeftyd sien nie, Mario met egg paterns op 'n stilwater??? Die wederkoms moet naby wees!
    Man, ek voel so sterk agv die outjie wat toe op die einde van die dag ons gatte geskop het met sy eggies!!! Dis die outjie wat 1000 flies 'n maand koop - jy ken hom
    Mario Geldenhuys
    Smallstream fanatic, plus I do some other things that I can't tell you about

"All the tips or magical insights in the world can't replace devotion, dedication, commitment, and gumption - and there is not secret in that" - Glenn Brackett

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks